Motoare Barca

 

Elice motoare electice 3 pale 32,40,46,55,...

Pret:
150 LEI

   

Motor Barca Electric 32LB cu 3 pale model ...

Pret:
500 LEI

   

Motor Barca Electric 40 LBS cu 3 pale mode...

Pret:
600 LEI

 
 

Motor Barca electric 46 LBS cu 3 pale mode...

Motor Barca electric 46 LBS 1500kg

Pret:
700 LEI

   

Motor Electric Barca 55LBS cu 3 pale model...

Pret:
750 LEI

   

Motor Electric Barca 62 LBS cu 3 pale mode...

Pret:
850 LEI

 
 

Motor Electric Barca 86LBS cu 3 pale model...

Pret:
1.100 LEI

         

Motorul outboard sau motorul de barcă este un motor exterior cu ardere internă montat lapupă și folosit ca sistem de propulsie pentru ambarcațiuni. Acesta conține, într-un singur bloc, motorul cu combustie internă, transmisia și elicea. Motoarele outboard pot fi scoase de la pupă pentru păstrare sau reparații. Marea majoritate a motoarelor funcționează cu benzină, dar există și modele de motoare de barci care folosesc diesel, electrice, sau cu pompă hidraulică.

Motoarele outbord cu combustie internă pot funcționa în doi sau patru timpi, iar puterea lor poate fi între 0,5 ... 350 CP

Motorul outbord în doi timpi

Se numește motor în doi timpi pentru că există un timp de compresie-admisie și unul de explozie-admisie-evacuare.
Motorul în doi timpi funcționează cu amestec de benzină și ulei.
Primele modele au fost echipate cu un carburator, fiind mari consumatoare de combustibil și poluatoare de mediu.

Cu timpul, majoritatea motoarelor convenționale cu carburator au fost retrase și înlocuite cu motoare moderne în doi timpi cu injecție directă și injecție electronică, fără a se pierde puterea motorului, precum și acelerare mai rapidă.

Avantaje

Principalele avantaje ale motoarelor outbord în doi timpi sunt:

  • nu au supape, ceea ce simplifică construcția și sunt mai ușoare
  • aprinderea bujiei se face o dată la fiecare rotație, ce conduce la o putere mai mare de explozie
  • accelerație și viteză sporită
  • excelent raport putere/greutate
  • sistem de management al motorului
  • sistem electronic de aprindere
  • cele cu injecție directă produc mai puține emisii nocive, sunt mai silențioase și au un preț mai scăzut față de cele pe carburator

Motorul outbord în patru timpi

La motorul outbord în patru timpi, admisia, compresia, explozia și evacuarea, se fac pe rând. Aceste motoare au devenit în ultimii ani extrem de populare, de altfel reprezintă 70 ... 80% din motoarele outbord comercializate la nivel mondial.
Motoarele în patru timpi funcționează cu benzină, sau cu diesel, iar uleiul este utilizat numai pentru ungere. Acesta trebuie însă schimbat la fiecare 100 de ore de funcționare.

Avantaje

  • poluare scăzută
  • consum redus de combustibil
  • bună accelerare și putere de propulsie la viteză ridicată
  • este silențios
  • sistem de management al motorului
  • sistem electronic de aprindere
În curs de procesare...